Dwa dyski- ustawienia zworek

Autor: Depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Dec 2001 - 14:51:20 MET

Czesc
Mam dwa dyski: dysk A i dysk B.
Na dysku A mam windowsa 98, a w kieszeni na dysku B mam Win2k i
Linuxa.
Oba dyski sa podpiete na pierwszym kanale. Jak ustawic zworki (master,
slave czy cable select?) zeby standardowo odpalal sie win98 z dysku A,
a jak zachodzi taka potrzeba to odpalal sie win2k lub linux z dysku w
kieszeni. Chodzi mi o to ze gdy chce odpalic system z dysku B to zebym
nie musial do tego przestawiac zworek w dysku A. Moge natomiast
przestawiac zworki w dysku B (bo jest w kieszeni i latwiej go wyjac :)
pozdrawiam
Marcin "depesz" Depczynski
depmar_at_poczta.onet.pl
depesz_at_venus.wmid.amu.edu.pl