Re: nowy komputer z duronem

Autor: tzd (tzd_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 15:15:14 MET

Użytkownik "Justyna Biała" <nell_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Otóż, chciałabym kupić płytę główną ECS K7S5A, duron 900MHz i 256MB DDR
> Nie wiem tez, ile prawdy jest w stwierdzeniach, że nic nie zyskam kupując
> droższa, bądź co bądź, pamięć DDR.

Moge na pewno wypowiedziec sie na temat pamiec ddr.

Jesli nie robisz obrobki grafiki <pliki w duzych rozdzielczosciach i wazace
kilka-dziesiac MB> to przyrostu predkosci spowodowanej ddr w codziennych
zastosowaniach <windos, office, internet, dvd> nie zauwazysz gdyz roznica
wydajnosci wynosi okolo 5-15%, a cena za pamiec jest znacznie wyzsza.

Jesli jednak chcesz miec plyte, na ktore kiedys w przyszlosci bedzie mozna
wsadzic ddr, to chyba wlasnie czipset sis daje taka mozliwosc... <nie jestem
pewien>.

jednak jesli wystarczy ci pamiec sdr a nie ddr, to lepiej isc na ilosc a nie
na szybkosc, i kupic plyte np na czipsecie kt133 albo kt133a <teraz powinny
taniec, bo od jakiegos czasu jest nowszy kt266a> i zaoszczedzone na ddr
pieniadze wydac wlasnie na plyte na kt133 <a> - pewnie jest drozsza niz na
sis.

Ewent. jesli znajdziesz plyte w podobnej cenie, kupic wiecej ramu sdr pc133.

Jest to tylko moja opinia i wcale nie musi byc sluszna, i wcale nie musisz
sie z nia zgadzac :)

Aha pod durona mozna polecic wiatraczki coolmaster.

Pozdrawiam
Tomek