Re: nowy komputer z duronem

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 16:06:13 MET

Użytkownik "Justyna Biała" <nell_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Po pierwsze, w każdym sklepie odradzają mi tą płytę ECS na chipsecie Sis.

bo sa chyba glupi albo chca (dziewczynie) wcisnac cos co im nie idzie....bo
mysla ze kupi. Dobrze, ze pytasz.plytka ok jak za ta kase.

> droższa, bądź co bądź, pamięć DDR.

pewnie nie grasz ? tomshardware.pl - poszukaj testy.
daje cos czasem a czasem prawie nic.
jak nie grasz to nie widze sensu kupowac jak masz malo $.

> Mam też problem z wybraniem wiatraczka i dobrze wentylowanej, cichej
obudowy.

enlight sa bdb.

> Jakie zalety ma miedziany wiatraczek, albo czy duże wiatraczki są
głośniejsze
> niż małe?

miedz lepiej odprwadza cieplo ale na durona szkoda kasy, kup taki duzy titan
(duzy wiatrak)

dzuy nie znaczy glosniejszy bo wieksze lopatki krecac sie wolniej daja taki
sam przeplyw jak mnijsze - szybsz a glosniejsze. ale to chyba oczywiste.

pozdr