Do Specjalisty znającego silnik krokowy w CD

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 14 Dec 2001 - 13:34:18 MET

Witam cię Specjalisto.

Po tym jak przestał działać napęd DVD w moim playerze, konktetnie przestał
czytać płyty CD, a czyta tylko DVD, wymieniłem go na CD-ROM TEAC 540E.
Playera używałem wyłącznie do odsłuchu muzyki z MP3 więc funkcja odczytu DVD
jest dla mnie nieistotna.

Problem polega na tym, że napęd jest okropnie głośny, gdyż wiruje 40x.

Czy można sprzętowo zmodyfikować napęd/silnik w taki sposób, aby jego
maksymalna prędkość nie przekroczyła 16x ?

Zupełnie nie znam się na możliwościach pracy silnika krokowego więc liczę na
Ciebie.

Pozdrawiam

darbakan