Re: Pytanie: predkosc dysku i wskazania Nero

Autor: == Leszek == (lkucz_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 11:06:22 MET

{...}
> Nie zawsze: gdybym to widział u siebie, to obstawiałbym:
> - Part 1/2 to FAT32/NTFS - czasem małe transfery oznaczają, że partycja
> została błędnie założona (złe wartości w tablicy partycji)
> - Part_3 to FAT16

chmm... wszedzie mam FAT32 - co do bledow... to moze jest jeden. Gdy robie w
PartitionMagic 7.0 sprawdz partycje - to 2 i 3 sa OK... na pierwszej
wyskakuje blad, ze partition contains open files... use system chceck
utility to correct this problem... cytuje z pamieci - moga byc bledy...

Pozdrawiam,

L e s z e k

lkucz_at_go2.pl
ICQ 21663258, GG 28008