Re: Windows ME , Athlon , zawieszanie komputera

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 11:08:11 MET

> Wspolczuje.... ale to nie najlepsza platforma....

Duzo wnoszaca odpowiedz. Nawet BYLE NIE NAJLEPSZA plyta powinna dzialac
NORMALNIE przy nominalnych ustawieniach. Tutaj to zjawisko nie wystepuje...

Co do sedna problemu:
patche do plytki zainstalowane? Bo trzeba...
Przywroc standardowe ustawienia BIOSu.
Na tym PC, gdzie kiepsko sie wlacza - sprawdz RAM, zasilacz i grafe
.Najpierw sprobuj wszystko bardzo dokladnie podociskac (oczyscic styki i
t.p.).

>Na innym komputerze co jakis czas caly system sie resetuje.
>Tu nie pomoglo zmniejszenie czestotliwosci.

Co to wg ciebie znaczy? Czy sa restarty czy ustawienia systemu powracaja do
domyslnych (np. opcje folderow, pulpitu i td.)?

>Ale teraz przy starcie pokazuje mi, ze jest procesor Athlon 900.

I nie tylko pokazuje - procek jest taktowany taka predkoscia - czyli dziala
wolniej....

Jeszcze rada - posprawdzaj jeszcze temperatury prockow. Powgrywaj inne stery
do grafy (inne wersje).
Napisz cosik wiecej jezeli nie pomoze: co zrobiles, jakie objawy w
konkretnym PC, jaka dokladna konfiguracja (hardware, system, stery).