Re: dual pentium IV

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 09:54:09 MET

In article <3C19AED9.A515664C_at_magsoft.com.pl> Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> writes:
>From: Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl>
>Subject: Re: dual pentium IV
>Date: Fri, 14 Dec 2001 08:48:41 +0100

>Obecna wersja P4 o ile mi wiadomo nie jest w stanie działać wieloprocesorowo,
>następna (Northwood) jednak ma już mieć taką możliwość. Ale piszę z pamięci,
>więc mogę się mylić :)

Mam plyte Tyan Tomcat pod Pentium, ktora jest w wersji dwuprocesorowej tylko
mam wlutowana jedna podstawke. BIOS przy starcie stwierdza "1 processor
detected" . Czy to oznacza, ze stare Pentium mogly pracowac parami
oczywiscie jesli system potrafil to wwykorzystac? Ten komputer pracuje
obecnie pod FreeBSD, ktory moze chodzic SMP czy gdybym dolozyl dodatkowa
podstawke i procesor to bedzie to dzialalo?

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com