Re: - Gforce2mx - ktory do 3d?

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 03:26:52 MET

On Thu, 13 Dec 2001 11:46:43 +0100, "keylo" <keylo_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>chce wykorzystywac karte w programach do renderu 3d.
>mam kilka pytan:
>1. jak roznice w budowie (wielkosc pamieci, taktowanie) GForce 2mx 200 ,
>a -400, wplywaja na jakosc obrazu? i czy jest to rzeczywiscie zauwazalne?
>a jak sie to ma do roznic 32/64 MB i SDR./DDR???
Zauwazalna jest roznica predkosci - na tyle duza aby jak najszybciej
zapomniec o MX200. POoza tym w takich zastosowaniach wazna jest jakosc
wysoka wykonania karty (Elsa, Asus itp. ) co przeklada sie na ostry i
niwyblakly obraz - chyba ze chcesz Maxa uruchamiac w 640x480 ;-) Dla
MXa roznica w ilosci pamieci 63 a 32Mb jest zadna - DDRy sa za malo
wydajne aby dodatkowa pamiec cos dala. Inaczej jest w przypadku GF2 i
DDRow tam dodatkowe 32MB moga sie przydac gdy np. wrzucisz troche
wiecej tekstur.

>2. podobno karty leadteka maja dodatkowe sterowniki do openGL do MAXa i
>AutoCADa, ktore znacznie polepszaja jakosc i szybkosc obroobki. czy nie da
Nie leadteka tylko Elsy (i nie wiem czy do kazdego modelu to daja).
Poza tym jest rada na kazda karte w postaci SoftQuadro :-)

>jest sens w kupowaniu Leadteka, czy Gainwarda? bo od strony technicznej, to
>chyba te same karty.
Ale jakosc obrazu lepsza niz u jakiegos Pixela, Pine czy Daytony i o
tym nie mozna zapomniec.

POzdrawiam
GLide