Re: nagrywarka - problem z buforem

Autor: Far_at_oN
Data: Thu 13 Dec 2001 - 22:02:29 MET

> a na koncu pisze ze : "blad niedopelnienia
> bufora unikniety (np.)30 razy!".( gdy ustawiam predkosc nagrywania x4 to
> jest ok (caly czas 98 , 99%) )

Hmm... a co nagrywasz? Jeśli wypalasz płytki audio bezpośrednio z MP3ek, to
może być problem procka...
u mnie na PII 266 też muszę ustawić 4x, bo inaczej procek nie nadąża (tylko
ja mam wypalarkę bez "zabezpieczeń", więc przy większej prędkości zapisu
wywala mi płytkę w trakcie zapisu - mi nie unika błedu ani razu ;)) ).
Ale to tylko w przypadku mp3, jak nagrywam np. dane, to nie ma problemu
(wtedy mam 8x, bo to max. mojej nagrywarki)