Re: nagrywarka - problem z buforem

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Fri 14 Dec 2001 - 00:06:09 MET

On Thu, 13 Dec 2001 21:44:08 +0100, "wentylator" <wino_at_pf.pl> wrote:

>podczas nagrywania (Nero Burning ROM v5.5.6.4) wskaznik uzycie bufora
>odczytu caly czas mi "skacze" a na koncu pisze ze : "blad niedopelnienia
>bufora unikniety (np.)30 razy!".( gdy ustawiam predkosc nagrywania x4 to
>jest ok (caly czas 98 , 99%) ) .plytki sa nagrane bezblednie ale czas ich
>nagrywania znacznie odbiega od czasu szacowanego (700MB przy predkosci x12
>(1800 KB/sek) w okolo 20 min).
>dane:
>- nec 7700a
>- celeron 300MHz 64MB ram'u
>- nagrywarka NIE jest podpieta na tej samej tasmie co HDD
> [...]
komp nie powinien byc za slaby ale twardziel jest za wolny lub ma zle
ustawienia albo wlacza sie uklad termoregulacji w twardzielu
sprobuj dolozyc wiecej ramu 192-256 meg - wtedy wiecej informacji
bedzie sie buforowalo w pamieci i twardziel nie bedzie musial tak
ciezko pracowac, zainstaluj lepszego twardziela (najlepiej ktorys
audio-video), zdefragmentuj dysk.
sam uzywam do nagrywania amd k2 350 przesterowany w dol! do 333
(jest bardziel stabilny! hehe na mojej kiepskiej plycie), i przy
nagrywaniu 12x nigdy nie wlacza mi sie burn-proof a przy 24x czasami 2
lub 3 razy - przy nagrywaniu niektorych plyt
nadmieniam ze praktycznie wszystko pracujace w tle mam wylaczone
(screen savers i inne pierduly) przy 192 meg pamieci i z "normalnym"
twardzielem western digital
moje polaczenie:
1 kanal ide dwa twardziele
2 kanal nagrywarka master i dvd rom slave