Tego jeszcze nie było(karta graf.)?

Autor: Toman (tomanf_at_usuń-to.poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 18:59:45 MET

Witam !

Mam takie pytania:

Posiadam graf. Riva TNT (podobno WinMax, jak ją kupowałem) i znajduje się na
niej 13 bolców w dwóch rzędach, a także chyba wtyk z 8 dziurami w dwóch
rzędach. I interesowało by mnie co do tego można podłączytć?

Pozatym teraz to nietypowe pytanie czy ktoś kiedyś próbował dorobić do
takiej karty wyjście Tv i czy jest to wogóle możliwe?
Jeżeli ktoś coś wie w tej sprawie to może już na majla odpisać co chciałby
dokładnie wiedzieć o tej karcie (oznaczenie modelu.... itp.). Ewentualnie
mógłbym się nawet postarać o jej zdjęcie i podesłać.

Pozdrawiam i dziekuje z wyprzedzeniem za inf !

narazie