Drivery dla W2K do skanera Mustek MFS-8000SP

Autor: rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 18:54:38 MET

Witam czytajacych.
Czy ktos uzywa takiego skanera (Mustek MFS-8000SP) pod winda 2k? Jesli
tak to prosze o kontakt, podanie sterownikow lub rady.

Jesli nie uzywasz, to moze wiesz w jaki sposob zmusic go do dzialania?
Co dziwne winda ma w standardowym komplecie sterownikow drivery akurat
do tego modelu. Jednak po instalacji nie widzi go. (w Managerze
urzadzen wystepuje 8 razy jako nieznane urzadzenie MFS-8000SP).
Skaner podlaczony jest do komputera przez uproszczony sterownik SCSI
dolaczany zazwyczaj do skanerow (w moim wypadku to jakis NCR)

Co dziwne, bez zmiany jakichkolwiek ustawien numeru urzadzenia, zworek
w kontrolerze SCSI czy terminatorow ten skaner dziala w win98
zainstalowanym jako drogi system w tym komputerze (obok w2k).

Ktos ma jakis pomysl jak toto uruchomic? Czy przyjdzie mi wysuplac
troche grosza na nowy skaner? Ten jest w penli sprawny i do moich
zastosowan w zupelnosci mi wystarcza. Niestety na stronach musteka nie
ma driverow do tego modelu pod 2k, a na innych stronach tez sie na nie
nie natknalem.

Ktos ma jakies propozycje?

Rafal