Re: (ZA) Duzy dysk

Autor: Mariusz Buk (Mariusz.Buk_at_acx.com.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 18:16:50 MET

Nie ma takiej możliwości, ponieważ procesem bootowania zajmuje się przecież
BIOS i jeżeli on nie widzi urzadzenia to nic Ci nie pomoże. Musisz
uaktualnić BIOS. Poza tym jest inna możliwość. Podpinasz do tego kompa inny
(mały) dysk twardy, wykrywalny przez Twoją płytę i na niej instalujesz
system, a całą resztę wrzucasz potem na "duży" dysk, gdyż win2k na pewno
zidentyfikuje Twój dysk twrady.

Mariusz