(ZA) Duzy dysk

Autor: Bartek (meakawa_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 16:49:01 MET

Czesc,

pytanie moje jest nastepujace:
czy moge wystartowac system operacyjny (dokladniej W2K) na komputerze, ktory
w BIOS'ie nie widzi dysku, z ktorego chcialbym go zbootowac (za duzy)? Czy
sa jakies "tricki", aby to obejsc (nie chodzi mi o update BIOSu, bo plyta
jest cienka (jakosciowo) i na stronie producenta linki sa kiepsko opisane -
boje sie tego uzyc).

Z gory dziekuje za jakies propozycje (ale cos mi mowi, ze marne, na prawde
marne szanse).
Ale sie pytam, bo a noz, widelec... a przydalo by mi sie to bardzo (swieta
ida, czas ruszyc do domu, a pracy duuuzo)

Pozdrawiam
Bartek