Re: Chlodzenie CPU ciecza - przepis

Autor: Rafal Baranowski (Rafal.Baranowski_at_bloknet.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 14:02:54 MET

> Dla mnie rozwiazaniem sa silikonowe implanty piersi.
> Stawiasz tak kompa, ze procek sterczy do gory i obkladasz go z gory taka
> silikonowa torebka.
> I to wszystko.
> Jezeli kobietom to nie peka, to i prockowi nie zaszkodzi.
> A nie trzeba nic robic, tylko polozyc taka duza poduszke wypelniona
> silikonem na procku.

No, niezmiernie ciekawe i pomyslowe.
Powiedz mi tylko w jaki sposob to ma chlodzic ten procesor???
Bedzie chlodzilo do poki silikon sie nie nagrzeje, a potem co?
Przeciez ten Twoj silikon bedzie musial wymieniac cieplo z otoczeniem.
Nakladajac go na procesor tylko bardzo niewiele zwiekszasz powierzchnie,
przez ktora cieplo moze byc odprowadzane. Wiec jaki to ma sens?? Pomijam tez
przewodnictwo cieplne silikonu... Czy nie lepiej byloby zastosowac duzy
miedziany (ew. aluminiowy) radiator? Chyba tak... Bedzie miec duzo wieksza
powierzchnie i lepsze przewodnictwo niez ten Twoj silikon...

Rafal.