Re: dziwnie zachowujący się USB

Autor: Mariusz Buk (Mariusz.Buk_at_acx.com.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 00:50:20 MET

Dziękuję wszystkim zainteresowanym mniej lub bardziej... ;)

Błąd znalazłem - znajduje się on prawdopodobnie w chipie VIA i jego
sterowaniu kontrolerem USB. Jak dowiedziałem się na grupach dyskusyjnych
msi, np.:
http://www.msi.com.tw/resellers_club/forum/list_article.php?id=495, nie ma
prostego sposobu na pozbycie się wadliwego sprzętu (ponieważ płyta KT7266
jest zwalona od początku w prawie WSZYSTKICH modelach). Zatem jeżeli
ktokolwiek szykuje się do kupna tego badziewia proponuje mu skorzystanie z
powyższego linku i poczytanie jak ludzie się wkurzają na ten shit. Jeżeli
już jesteś takim frajerem jak ja i kupiłeś tą płytę lub masz podobne
problemy skocz na stronę:
http://www.usbman.com/Troubleshooter%20General.htm - może Ci to coś
pomoże...

Podsumowując: model K7266 Pro jest zdupczony o podstaw - nie kupujcie go ;)
chyba, że nigdy nie będziecie używać USB ;) pa pa

Maruisz