Re: NABOJE W DRUKARCE!!

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 00:14:18 MET

> Moczyłem 2 dni przez wstawienie do szklanki z 1cm spirtsu na dnie i
pomogło.

no no !!
po 24 godzinach moczenia zostało tylko 6 zatkanych dysz! zostawiam go na
następne 24 h :) może odetkają sie wszystkie :) a tak BTW to napełniłem to
to zmykłym atramentem do piór wiecznych (Herlitz) za 5zł i jakość nie jest
dużo gorsza niż na formowym atramęcie :)) ale domyślam się że znacznie
szybcciej to znowu zaschnie?
aha
powiedz mi co zrobic z kolorowym atrmentem?
niebiski kolor po np zwilżeniu głowicy się pojawia i przez chwile drukuje
normalnie, potem jednak się gwałtownie urywa i koniec! wole go nie moczyć bo
on dosłownie zasysa do środka spirytus....