Re: Pro?ba o poradę przy wyborze sprzętu

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 00:14:38 MET

On Wed, 12 Dec 2001 16:52:43 +0100, "Mateusz Majchrzycki"
<spam_at_spam.spam> wrote:

>Napisałem w odpowiedzi na pytanie kolegi Piko.
Zobaczylem jak juz odpisalem.

>A jaką konkretnie masz na myśli?
AFAIR to MSI K7T266 Pro2, albo EPoxa 8KHA+

>Być może. Nie znalazłem jeszcze testów wydajności tego chipsetu.
Cos niedawno na Toms Hardware mi mignelo.

>Czyli lepiej to tego chipsetu pamięć DIMM, a nie DDR?
DIMM to typ obudowy. Czy DDR czy SDR to i tak DIMM.

Bo niezawodny (ja sie jescze nie nacialem i na grupie za duzo sie nie
narzeka), cichy (z moich obserwacji), wydajny (do zastosowan domowych
wiecej nie trzeba - od U6 napewno nie jest gorszy)- sprawdzony typ.
Poczytaj co sie na grupie pisze.

Pozdrawiam
GLide