Re: Chlodzenie CPU ciecza - przepis

Autor: Siriuz (siriuz_at_polbox.com)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 23:15:38 MET

> Dla mnie rozwiazaniem bedzie jednak rezygnacja z przestarzalej
> technologii pecetowej/ATX i stosowanie plyty z notebooka, i obnizone
> napiecie zasilania procka, aby sie mniej grzal.

to uzywaj sobie notebookow... ja poki co nie widze lepszego rozwiazania niz
"przestarzale pcety"...

> Jedyna role jaka pelni to wielka plyta w tej blaszanej szafie pancernej
> jest konstrukcyjna.
> Po to jest ona taka duza i sztywna , aby mozna bylo w nia wtykac te
> duze, ciezkie plyty i przykrecac duzymi srubami.

bo ludzie chca wtykac sobie rozne dzine rzeczy w to i do tego nie placic za
duzo...

> To samo moze realizowac plyta z notebooka, ale nie rozwiazany jest
> problem mini zlacza PCI/ISA .
> Mini zlacze do audio juz jest, do modemu tez jest, do sieciowki tez
> jest, pozostaje zrobic mini zlacze AGP, np. w formie zlacza pcmcia

i nasz komputer bedzie wygladal jak model miedzynarodowej stacji
kosmicznej...

> Czyli architektura plyty notebookowej do budowy mini peceta
> to plyta od notebooka z 5 zlaczami rozmiaru pcmcia , do ktorych
> podpinasz karty rozszerzen rozmiaru pcmcia,

wielokrotnie drozsze...

> Sa przeciez komputery przemyslowe typu pecet w formie polki wsuwanej do
> szafy, i tam nic nie ryczy, a wydajnosc czesto wieksza.

nie wiem o co ci chodzi... polki to chyba klastry a to zupelnie inna bajka,
a przemyslowe kompy to sa czesto mocno zintegrowane, bez bajerow
(specjalistyczne) i do tego maja kupe zbednych normalnemu uzytkownikowi
elementow...