Re: MSI czy Shuttle czy moze Soltek ?

Autor: kleks (kleks_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 22:28:53 MET

tak się właśnie składa, że miałem możliwośc przetestowania obu tych płyt i w
różnych konfiguracjach, oprócz teogo, że Soltek jest płytą szybszą nie jest
wcale dużo droższą , a i stabilniejszą - Epox okazał się bardzo wybredny
(czyt. mało stabilny), stwierdzam to niestety po przejściu przez 3 płyty, bo
nie wierzyłem w to sam myślałem, że trafił mi się taki egzemplarz - ale nie
za 3-cim razem. Epox-a za to należy pochwalić za to że ma możliwoś podbicia
napięcia na AGP- czego darmo szukać u innych producentów

--
kleks
__