Re: SEAGATE 40 GB ATA 100 U6

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 20:09:50 MET

piotr wrote:

> nikt nie ma tego dysku?

ja mam.....
ale co mam Ci o nim napisac ?
mam go miesiac... na razie sprawuje sie dobrze... nie padl (odpukac)
Baracudy IV nie mialem - nie moge porownac...

dlugo zastanawialem sie jaki dysk kupic i doszedlem do wniosku ze za te
cene, do zastosowan domowych to najlepszy dysk.... (w tej kategorii
cenowej)
410 zl to dobra cena
dysk jest cichy ma 2 MB bufor.... co prawda ttylko 5400 obr ale mnie to
nie przeszkadza....
filmow z DVD nie zrzucam, nie obrabiam jakis plikow graficznych po
100MB, a to ze kopiowanie jakiegos pliku trwa 5 minut zamiast 4 to mnie
to nie przeszkadza....
bo w koncu jak czesto robisz takie operacje ???? 2 % ogolnej pracy ????

zaznaczam ze jest to tylko moja opinia i nikt nie musie sie z nia
zgadzac....

pozdrawiam

a co zrobisz - Twoja decyzja

jarek - wlasciciel Seagatow od zawsze 260MB/2GB/20GB/ i teraz 40GB
wszystkie do tej pory sa sprawne
a na tym najmniejszym jest win95, netscape, icq, word, ACDSee....

 jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
 mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
 zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek