Re: SEAGATE 40 GB ATA 100 U6

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 20:27:28 MET

"piotr" <piotrtal_at_hoga.pl> wrote in message

> czy możecie mi powiedzieć coś na temat tego dysku.
> padliwość, wydajnosć w porówananiu do Baracudy IV i tak dalej.

Mialem go przez 2 dni jak cos komus instalowalem. Dysk jak dysk, tyle ze
glosno chodzi. Chyba glosniej niz te dawne 1.2-4.3GB Medalisty Seagate'a.
Ale ogolnie nie jest zle.

> czy w ogóle warto kupić.
> cena wydaje się być rozsądna - 410PLN brutto.

Jesli nie mozesz sobie pozwolic na B IV lub uwazasz, ze sensowniejszy jest
ten stosunek jakosc/cena do twoich potrzeb, to warto. Ja zawsze bylem za
IBM/Seagate.

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl