Re: SEAGATE 40 GB ATA 100 U6

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 17:49:06 MET

"piotr" <piotrtal_at_hoga.pl> wrote in message

> nikt nie ma tego dysku?

Padliwosc typowa dla seagata czyli nie za duza i nie za mala :-)
choc wieksza niz kiedys. Wydajnosc w stosunku do b4 to zalezy
od zastosowan, w typowym domowym zastosowaniu duzej roznicy
nie bedzie. Cena bardzo zachecajaca.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!