Re: Jaki monitor 17' kupic?

Autor: JHamer (jkhamer_at_wp.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 15:12:25 MET

Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl wrote:

> Ja bym wziął Sony.
>
> Dlaczego ? naparwde idealnie płąski kinol (sorry Samsung nie ma idelanie
> pąłskiego kinola tylko idealnie płąska szybę :-> , zoabcz dokąłdnie po bokach
> to zobaczysz że nie jest idealnie płaski).

masz rację, ale...generalnie siedzę na wprost monitora, a nie skaczę
wokół niego i podziwiam "płaskość" ekranu...:-))
btw. płaski to flatron, ale i tak większy komfort pracy mam na samsungu.

> Pozatym Soniak ma o wiele czystsze i żywsze kolory (zobacz jak wygląda biel na
> Sony to zobaczysz o co chodzi ...).
> Ja terazkupiłęm iiYamę 19" na kinolu Diamondtron i stwierdzam ze jakośc
> kinskopów Sony lub na tech. Sony jest wyższa od pozostałych jakie widziałem.

regulacja obrazu lepsz jest w samsungu, nie przekonasz mnie do sony (E220), bo jak

wspomniałem pracowałem na trzech wymienionych i mam porównanie...

btw. soniak właśnie się zjarał (awaria sieci el.) a reszta monitorów
ok.!! hi,hi,hi
cu

--
JHamer