Re: Pomocy!!! Konflikt IRQ...

Autor: kleks (kleks_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 14:31:10 MET

Winda 98 obsługuje ACPI - zaawansowany system zarządzania energią ..... i
nie tylko, w związku z tym system sam decyduje któremu urządzeniu przypisać
dane przerwanie i adres, problem polega na tym, że system chce przyznać
urządzeniu inne przerwanie tudzież adres którego to urządzenie-kontroler-
nie obsługuje (bo nakazałeś pracować mu na innym konfigurując go zworką), a
z kolei kontroler wymusza przerwanie, którego system mu nie chce
przydzielić.... itd. i tak w kółko Macieju... jeśli uda Ci się trafić to tak
jak pisałeś 1x na 10, bo za każdym razem to się zmienia.

Mówiąć krótko przy instalacji windy należy wyłączyś obsługę ACPI !!!
możesz zrobić to też z poziomu windy, ale chyba kompa już nie odpalisz...
więc i tak trzeba instalować, jak to się robi jużnie pamiętam ale jestem
tego pewien że jest to możliwe, należy podać parametr przy poleceniu
<...\:setup.exe /...>, wyświetlenie listy parametrów <..\:setup.exe /?> nic
Cinie da bo wszechmocny Microshit tego oficjalnie nie podaje.
POZDR.
kleks