Pomocy!!! Konflikt IRQ...

Autor: Scyzor (pslocins_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 12:34:24 MET

WItam !
Poptrzebuję pomocy fachowca, bo już miewam mordercze zapędy... A więc tak.
Dostałem w spadku jakąś starą nagrywarkę na SCSI. Nazywa się TEAC CD-R55S.
Do niej dostałem kontroler SCSI firmy AdvanSys. I teraz bajka jest taka:
Kontroler da się zainstalować tylko jako analogiczny Adpatec'a , ale to
szczegół... Po długich próbach udało się go zainstalować pod W98 tak, żeby
nie generował konfliktów IRQ ( ból jest taki, że kontroler jest stary i
numer przerwania wybiera się zworką na płytce ). Jedyne które nie powoduje
konfliktu to 10. ( Choć i tak musiałem sieciówke przeinstalować... ) I
wszystko wg. windowsa chodzi w porządku. Problem polega na tym, że załączony
do kontrolera program wykrywa konflikt IRQ z urządzeniem o nazwie ACPI IRQ
Holder for PCI IRQ Steering, a nagrywarka raz działa, raz nie... Nero
wykrywa ją raz na 10 uruchomień... Czy ktoś z Was ma może pomysł co z tym
zrobić?

pozdro

--
Scyzor