Re: ma ktos shuttle AK31v3.1 ? potrzebna natychmiastowa kosultacja !!!!!!

Autor: polo (polo_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 11:18:21 MET

> spokojnie - :) jesli sandra wykrywa 266A wszystko jest ok - wszystkie
plyty
> maja tylko naklejki - de facto to ta sama plyta co 2.0 tylko chipset inny

No ale wlasnie tam gdzie niby dla ciebie wykrywa to jest to odczyt z
startowego biosu czyli to co mzna samemu zmienic i uczymic z plyty abita czy
ine cudo... a tam gdzie powinno byc czyli tu :

< System Chipset >
    Model: VIA Technologies Inc VT8366 Apollo KT266 CPU
to PCI Bridge

powinno byc cos takiego ( chyba,bo wszakze jest to identyfikacja czipa z
zakodowanym ID czyz nie!!!!!) :

< System Chipset >
    Model: VIA Technologies Inc VT8366A Apollo KT266A
CPU to PCI Bridge

podkesle jeszcze wyrazniej ze na mostku N powinien byc chip oznaczony
VT8366A (taka przynajmiej ma specyfikacje plya na stronach producenta !!!) i
to wlasnie mi nie pasuje...

Teraz mam problem bo moze z uwagi na to iz chip jest dosc nowy to sandra2001
go nie wykrywa jako VT8366A tylko jako VT8366 ... jak wiec myslicie o co tu
moze chodzic...

pisalem do producenta ale cos nie bardzo udziela jasnej odpowiedzi...

a dla posiadaczy drugie pytanie:
- czy do waszych plyt dolaczone byly dodatkowe kabelki na sledzie USB 3/4,
5/6
bo przy mojej nie bylo, a ponoc dodaje shuttle w standardzie...

przepraszam ze az tyle naskrobalem ale to kwoli jasnosci:)

pozdrawiam
polo