Re: Gforce na BX

Autor: Cezary Grabowik (czarek_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 19:34:37 MET

Mialem dokladnie to samo plyta SOYO 6Y-BE karta MX400 64 MB Tv-OUT
instalacja obojetnie pod ktorym systemem Win2K win98, karta konczyla
wyswietlenie na ekranie startowym (brak odswiezania) choc sytem nie wisial i
dawal sie zamknac z klawiszy tez sie poddalem :))). Swoja droga pisalem o
tym problemie do SOYO ale nic nie odpisali.
Wniosek trzeba z tymi karatmi na soyo cho... uwazac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam Czarek

> [...]
> Wiem, ze wiekszosc zadowolonych z tej karty sie w tym miejscu oburzy, ale
ja
> radze wziac kompa do sklepu, jak Ci ruszy od razu, bierz jak nie to sie
> zastanów czy masz czas na zabawę z uruchamianiem czegoś co powinno z mety
> ruszyć. Nie wiem może jest czegoś nie wiem o czym może kiedyś pisano i to
> jakaś błachostka, fakt moja płyta ma już prawie 3 lata, ale inna wprawdzie
> "badziewna" S3 AGP jeszcze chodzi. Do dziś nie wiem w czym jest problem,
> dlaczego to nie chodzi. Już się umówiłem ze sprzedawcą na zwrot karty.
Karta