Re: Gforce na BX

Autor: Pawlo (pawellos_at_mikrohd.com.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 08:57:02 MET

W odpowiedzi na pozytywne posty o GF coś ku przestrodze...
Ja na mojej SOYO 6BE+ '98 (iBX 440) + procek Celeron 400 po instalacji GF2
MX200 32M tv, zrezygnowalem z zakupu.
Problemy z uruchomieniem na sterownikach NVIDII, karta u mnie chodzila tylko
jako std. vga, po instalacji sterownikow Winda'98 lub ME zostawala na
ekranie startowym. Upgrade biosu, walka z przerwaniami, nowe sterowniki b.z.
Wiem, ze wiekszosc zadowolonych z tej karty sie w tym miejscu oburzy, ale ja
radze wziac kompa do sklepu, jak Ci ruszy od razu, bierz jak nie to sie
zastanów czy masz czas na zabawę z uruchamianiem czegoś co powinno z mety
ruszyć. Nie wiem może jest czegoś nie wiem o czym może kiedyś pisano i to
jakaś błachostka, fakt moja płyta ma już prawie 3 lata, ale inna wprawdzie
"badziewna" S3 AGP jeszcze chodzi. Do dziś nie wiem w czym jest problem,
dlaczego to nie chodzi. Już się umówiłem ze sprzedawcą na zwrot karty. Karta
na płycie '2001 ruszyła bez problemu, jak również inny GF2MX400 też u mnie
nie chodził. Być może z tymi SOYO coś nie tak lub tylko z moją lekko starą.
Przerwania w BIOS'ie do karty "przywiązane". Nie mam jeszcze ochoty na nową
płytę :(

Jeżeli ktoś chciałby mi pomóc póki jeszcze mam tę kartę będę wdzięczny.

Pozdr
Pawlo