Re: Problem z pamięciš.

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 03:16:02 MET

On Tue, 11 Dec 2001 23:10:10 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>Hi,

>Oczywiście -- moduły SIMM FPM 70 ns. Ale z dostaniem takich może być
>po prostu kłopot. I sprzedawca musi być _pewien_, że ma pamięci FPM,
>bo po oznaczeniu bardzo trudno je poznać (IIRC większość firm trzyma
>się jednego standardu oznaczenia pamięci EDO, ale niektóre nie i też
>można się naciąć).
byly jeszcze jakies pamieci z parity control czy cos takiego i mogly
one nie chodzic ze wszystkimi plytami
moga tez byc za duze roznice w szybkosci odswiezania dwoch rodzajow
pamieci
niektore plyty glowne mialy zworki ktore trzeba bylo przestawic aby
uaktywnic sloty z pamieciami
nie wiem czy dobrze pamiatam ale chyba istnialy jakies pamieci jedno i
dwustronne iniektore plyty nie braly pamieci dwustronnych