Re: Problrm TV-Out

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 03:24:15 MET

On Tue, 11 Dec 2001 12:23:50 +0100, "Grzesiek Różański"
<grozansk_at_profilsp.com.pl> wrote:

>Witam wszystkich
>Mam problem z wyjściem Tv w karcie GF2MX. Kabelek sprawny, podłączony do TV
>a na telewizorze czarno.
>Używałem już wcześniej razem z programem TVCC.
>W tej chwili bez względu czy kabelek jest podłączony czy nie to pokazuje mi
>w TVCC zieloną 'lampkę' przy wyjściu Composite. Czy wyjście jest może
>spalone? I czy w takim razie wyjście SVHS może chodzić?
>Pozdrawiam
>Grzesiek

moze nic nie jest spalone
niektore karty maja mechaniczny wlacznik wbudowany w gniazdo ktory
"wyczuwa" za kabel jest wlozony
moze sygal telewizyjny jest ustawiony w zlym standardzie pal/ntsc?
gniazd na plycie moze byc uszkodzone- lutowanie puscilo od wkladania i
wyciagania kabli?
co do drugiej czesci to moze - kwestia jak karta jest zbudowana
czy sprawdzales to na innych telewizorach lub podlaczales inne zrodla
sygnalu video do tego wejscia? moze to wina telewizora?