Re: podlaczenie wypalarki

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 03:04:45 MET

On Wed, 12 Dec 2001 01:42:53 +0100, "Robgold" <robgold_at_zse.edu.pl>
wrote:

>Użytkownik "Leszek Ciszewski" <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console> napisał
>w wiadomości news:9v65v0$9u7$1_at_news.tpi.pl...

>glupie pytanie ale sprawdziles kabel IDE ?
>
>czesto przy samych wtyczka nie kontaktuje jesli jesto to jakis stary kabelek
>
>aha nagrywarka o ile jest sama na kanale (sama na tasmie) to nie ma
>znaczenia czy ja ustawisz jako master czy slave
>a juz wogole nie ma znaczenia gdzie ja podepniesz (czy na pierwszym czy
>drugim zlaczu na kablu to NIE stacja dyskietek !!!)

jest jeszcze jedna mozliwosc
niektore nagrywarki maja mozliwosc wyboru pracy
dma 16m/s i ultra dma33
niektore plyty glowne zle znosza jezeli na jednym kanale twardziel
uzywa dma16 a na drugim nagrywarka chce dma33 i niestety kontroler ide
nie wyrabia
niektore nagrywarki maja zworke z tylu pozwalajaca na ustawienie trybu
pracy