Re: podlaczenie wypalarki

Autor: Robgold (robgold_at_zse.edu.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 01:42:53 MET

Użytkownik "Leszek Ciszewski" <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console> napisał
w wiadomości news:9v65v0$9u7$1_at_news.tpi.pl...
> "Kuba Pysz" <freeman_at_lasel.com.pl>

> Re.
> [..]

glupie pytanie ale sprawdziles kabel IDE ?

czesto przy samych wtyczka nie kontaktuje jesli jesto to jakis stary kabelek

aha nagrywarka o ile jest sama na kanale (sama na tasmie) to nie ma
znaczenia czy ja ustawisz jako master czy slave
a juz wogole nie ma znaczenia gdzie ja podepniesz (czy na pierwszym czy
drugim zlaczu na kablu to NIE stacja dyskietek !!!)