Upgrade BIOS w ECS K7VZA v3

Autor: .:martin:. (martin_at_megapolis.pl)
Data: Wed 12 Dec 2001 - 00:28:45 MET

Mam ECS K7VZA v.3 z biosem 32. Postanowilem wgrac 34.
Zeslalem ze strony producenta programik do fleshowania awd801.exe. Wszystko
ladnie, zgrywa stary biosik do pliku jednak przy ladowaniu nowego nic sie
nie dzieje. Po nacisnieciu jakiego klawisza wywala mi sie flasher, a biosik
pozostaje nienaruszony
Oczywiscie przelozylem zworke na Disable BIOS Protect.

O co chodzi? Moze mam mu ladowac po kolei starsze biosy: 32d, 32e itd az do
34?

Pozdrawiam. Marcin