Re: Lampa halogenowa wlacza enter w komputerze ?

Autor: bad.worm (bad.worm_at_poczta.fm)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 23:26:35 MET

swPawel wrote:
> sprawdzilem u siebie - to powtarza wcisniecie poprzedniego klawisza!!!
> serio :)
> przypuszczam ze poprzedni monitor spalil mi sie bo byl za blisko lampy :(
Zakłócenia? Bo ja stawiam właśnie na nie. Um mnie lodówka będąca na
jednej linii z kompem tak syfiła, że bałem się czy się coś nie rozleci.
Objawy: wychodzenie z trybu uśpienia, efekt naciśnięcia klawisza,
zakłócenia na monitorze, aż do samorzutnego drukowania!-drukarka
wciągała papier i oddawała pusty. Pomogło przepięcie lodówki na inną
linię, choć nie do końca-czasami słyszę jeszcze taki trask jak lodówka
się włącza.

--
Pozdrawiam      Bad Worm  __   _
http://www.gusnet.prv.pl <_ / |_>