Re: Wasza opinia na temat LCD

Autor: GL (grendel_at_go2.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 21:36:10 MET

On Tue, 11 Dec 2001 19:03:55 +0100, "Damian K."
<damian12_at_NOSPAMgo2.pl> wrote:

>Jeżeli się mylę to mnie poprawcie, ale z tego co wyczytałem w gazetach i nan
>necie to tak jest :-)

Ja miałem możliwość porównania naocznego możliwości wyświetlaczy - od
najtańszych po te w okolicach 8000 zł (tych większych i droższych
niestety nie było) i potwierdzam słowa przedmówcy. Na najtańszych
wyświetlaczach - tych poniżej 2000 zł kolory były nieco "wyblakłe",
przy szybszych scenach nieco nienaturalnie to wyglądało - nie było to
"smużenie" znane z klasycznych LCD, tylko swoiste.. hmm.. nie wiem jak
to określić - poświaty. W droższych ~3000-4000 zł już tego nie
widziałem - wyglądało to naprawdę nieźle - ale czy za takich rozmiarów
ekran opłaca się wydawać 4000 zł ? Kwestia oceny - ja bym nie dał (bo
nie mam ;-)

Grendel