Re: Wasza opinia na temat LCD

Autor: Damian K. (damian12_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 19:03:55 MET

Użytkownik "Ma2KS" <makks_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Jakie jest Wasze zdanie na temat monitorow LCD? Jak oceniacie te
> wyświetlacze przede wszystkim pod kątem rozrywki (multimedia, Internet,
[ciach]

Zalezy do czego jeżeli głownie do gier i filmów (szybkich) to IMHO nie warto
pakować w tanie LCD tzn. z czasem reakcji matrycyc >30 ms gdyz przy szybkich
scenach będą pojawiac sie smugi. Natomiast monitory LCD bez tego
"wodotrysku" tzn. z czasem reakcji matrycy <~30ms (chyba sie nie myle :)
kosztują w granicach min. 3000-4000 zł.
Jeżeli się mylę to mnie poprawcie, ale z tego co wyczytałem w gazetach i nan
necie to tak jest :-)

Pozdrófka
Damian K.