Coś nie tak z kompem

Autor: pol (wieczy_at_wp.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 08:46:47 MET

mam sprzęt:
Athlon 1Ghz
płyta ECS K7S5A SiS 735 (Amibios)
DDR 256 Kingston
Barracuda IV 20 G
GF MX 200
k. sieciowa
CDR LG 16x/10x/40x
(całość kupiona w Komputroniku)

Objawy:
Wyskakują błędy przy instalacji win 98 ( instalator uważa że źle
sformatowany dysk) Win 2000 Prof w ogóle nie chce sie zainstalować. Podczas
właczania win 98 wyskakuja błędy krytyczne z komunkatem "coś tam VxD V
CACHE i VxD VFAT" czasami jest wszystko ok czasami nawet nie można
sprawdzić zawartości cd poza tym jest mora na ekranie ale to nie wina
monitora sprawdzałem (nowe detonatory ale jakie są najlepsze?) w biosie jest
jakieś S.M.A.R.T. uaktywnić to ??? czy mam włączyć DMA w twardym CD i CDR??
aby oddać do serwisu musze podać przyczyne bo mnie wykasują
pomóżcie!!!!!!!!

pol