Re: Pytanie do znawcow (i nie tylko) Abita

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 07:28:29 MET

Użytkownik "FLAK-ON" <rufus_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Cze
> mam płyte Abit BE6 II ver.1.2, na niej celek 433/546
> w moim biosie jest opcja do pomiaru temp cpu, lecz jest nieaktywna,
podobkie
> jak ta do pomiary szybkosci wiatraczka
> dziala tylko pomiar temp. systemu
> Czy ktos z grupowiczow orientuje sie dlaczego te opcje nie dzialaja,
> ewentualnie jak je właczyc
> kolega mi powiedzial ze to moze byc spowodowane tym ze do wiatraczka na
> procku jest podłaczony do FANa 1 za pomoca dwoch kabelkow , nie trzech- on
> [...]

Mialem kiedys to samo z temperatura, a wine za to ze w BIOS'ie nie bylo
wskazan ponosila przejsciowka SLOT-1 - PPGA produkcji nie wiadomo kogo
(czyli noname ;) Jak przy jakiejs tam okazji zmienilem przelotke na model
produkowany przez Soltek'a, to w BIOS'ie pojawily sie odczyty
temperaturki...
Jesli chodzi o obroty, to wentylatorek musi miec trzy kabelki zeby mozliwy
byl odczyt predkosci.

Pozdro
Grisza