Re: MP3 z magnetofonu????

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 22:45:12 MET

Oriano wrote in message <9v359e$19i$3_at_news.tpi.pl>...
Witam wszystkich Grupowiczow serdecznie!

Mam takie pytanko. Jak najprosciej zrobic MP3 z muzyki nagranej na kasecie
magnetofonowej? Gwoli scislosci, chodzi mi o sposob podlaczenia kompa do
wiezy? Jaki kabel (czy moze byc gniazdo sluchawek w magnecie + wejscie na
mikrofon w kompie)? Jakiego programu najlepiej uzyc?

wejscie na mikrofon nie moze byc bo jest mono. moze byc line in. program -
chociazby i cooledit, a potem jakis kompresor mp3 - np. lameGOGO.