Re: MP3 z magnetofonu????

Autor: Xeper (xeper1_at_wp.pl)
Data: Tue 11 Dec 2001 - 07:58:57 MET

Oriano napisał(a) w wiadomości: <9v359e$19i$3_at_news.tpi.pl>...

>Mam takie pytanko. Jak najprosciej zrobic MP3 z muzyki nagranej na kasecie
magnetofonowej? Gwoli scislosci, chodzi mi o >sposob podlaczenia kompa do
wiezy? Jaki kabel (czy moze byc gniazdo sluchawek w magnecie + wejscie na
mikrofon w >kompie)? Jakiego programu najlepiej uzyc?

Proponuje podlaczenie magnetofonu przez wyjscie line out do wejscia line in
karty dzwiekowej....
Jezeli Twoj kaseciak nie ma wyjscia lineout to ostatecznie mozez pobrac
sygnal z kasety przez wyjscie sluchawek, ale moze jakis znajomy ma decka z
wyjsciem lineout - wtedy jest tak jak powinno byc.

soft: jakikolwiek program do edycji liniowej audio (probonuje soundforge).
jezeli chcesz pobawic sie z poprawieniem jakosci nagran to przepusc przez
pluginy noise reduction (sforge obsluguje plugsy Directx - szybsze i
bardziej dokladne). Potem export do mp3 - Sforge ma wbudowany codec Mp3 do
320 kbps AFAIR, chociaz programow do kompresji mp3/mp3pro/wma to na peczki
:)

--
Pozdrawiam.
Wojciech <Xeper> Gawronski