Odp: Co sadzicie o glosnikach Creative DTT 2200??

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 17:58:10 MET

Ja ze swojej strony proponuje Creative FPS-1600. Zostanie Ci troche kasy, a
i tak nie wykorzystasz w pelni mozliwosci DTT2200. No chyba ze masz tyle
kasy, ale do DVD, gier, itp wystarczaja az nadto.

Użytkownik Tomasz Kochmanski <nospam-kochmans_at_polbox.com> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:3C14E3B1.44A3ACFC_at_polbox.com...