Re: Karta graficzna z TV-IN

Autor: Szynal (rafal.szynalski_at_dtcentrum.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 15:19:25 MET

> Kurcze, ja tu się truję że mam mało forsy bo 1000 zł na DC10+ to jak na
moje
> możliwości trochę za dużo, a ty piszesz o sensownej karcie za 500zł.
> Jaka to karta?
> Myślałem, że z tego tematu to tylko DC10+.
> No chyba, że widziałeś karty do zgrywania z cyfrowych źródeł, które są
> znacznie tańcze :-(
>
> --
Dzięki za odpowiedzi.
Karty do zgrywania z cyfrowych źródeł kosztują około 500 zł (dwa porty
firewire) i są znacznie tańsze od kart dla sygnału analogowego (oczywiście
mowa o tanich - prostych kartach). Zerknijcie na stronę www.hdp.com.pl.
Karta do cyfrówki to w zasadzie zwykły kontroler magistrali firewire (DV
max - cena 580 brutto z programami) a karta do analoga ma już dedykowany
procesor sygnałowy do kompresji obrazu (VideoZip - cena ok. 1800 brutto).
Jeśli mówicie, że karta telewizyjna i zwykła graficzna z wejściem video nie
dadzą rady grabować analogowo PAL w pełnej rozdzielczości (w zasadzie cena
tych kart mówi za siebie) to może macie jakiś namiar na sprzęt typu VideoZip
tyle, że tańszy.
Pozdrawiam