Re: Karta graficzna z TV-IN

Autor: Mirosław (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 10:03:32 MET

> 1) Chcesz zgrywac z urzadzen analogowych, jak np. magnetowid,
> kamera analogowa. Wowczas najlepiej wybrac karte ze sprzetowa
> kompresja MPEG. To umozliwi zgrywanie materialu w pelnej
> rozdzielczosci, dodatkowo pliki na dysku nie beda bardzo duze.
> Sensowna karte kosztuje ponad 500 PLN

Kurcze, ja tu się truję że mam mało forsy bo 1000 zł na DC10+ to jak na moje
możliwości trochę za dużo, a ty piszesz o sensownej karcie za 500zł.
Jaka to karta?
Myślałem, że z tego tematu to tylko DC10+.
No chyba, że widziałeś karty do zgrywania z cyfrowych źródeł, które są
znacznie tańcze :-(

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.fm