Re: Czy na chipsecie musi być wentylator?

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 13:15:11 MET

> Mam shuttla KT266a i po miesiącu wentylator na chipsecie wyje jak by go
> obdzierali. W serwisie to mogą mi zabrać płytę i wysłać do dystrybutora (2
> tygodnie bez komputera) a sami to mi nie wymienią bo nie mają.
>
> Co myślicie o moim pomyśle.
> Czy lepiej nie ryzykować.
>
> Jeszcze jedno Czy ktoś bawił się w zwalnianie obrotów wentylatorów??
Podobno
> to zawsze trochę ciszej.

Wlasnie dzisiaj dzwonilem do serwisu w tej sprawie, mam plyte ASUS'a A7V133
i jest to samo, jednak odpowiedz dostalem taka:
Oficjalnie:"Musimy przeslac do dystrybutora, czekam 14 dni roboczych"
Spytalem czy nie moge przyniesc samego wentyla bo nie bede rozbieral calego
kompa dla wiatraka za 10zl. Wiec otrzymalem odpowiedz ze to bedzie
ingerencja w plyte glowna i utrata gwarancji :(

Pozdro

Piotrek