Re: Tylko 20 minut AVI :(((

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_mat-bud.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 08:54:22 MET

Cześć,

>W JAKIEJ GRUPIE MOGĘ PYTAĆ (JAK MÓWIŁEM JESTEM TU NOWY I NIE ZNAM
>STRUKTURY - A POZA TYM SDI BEDE MIAŁ ZA TYDZIEŃ WIĘC JESTEM JESZCZE
>MODEMWIEC:((

To powiem Ci coś jeszcze ... pisanie duzymi literami oznacza krzyk.
Więc prosze (prosimy) o cisze, bo ogłuchniemy ;)

Co to tematu, tak jak napisał . : : Krzysztof : : ., do zgrywania
uzywaj jeśli Win98 to soft: Virtual Dub, jeśli W2K/Xp soft: iUVCR.
Polecam poszperać trochę w sieci; jest bardzo dużo doskonałych
serwisów, polskich jak i krajowych poświęconych tej tematyce.
Zacznij od www.tvmania.pl, www.rgb.com.pl, www.wideokamera.com.pl,
www.mp4.com.pl

>pozdr. lapap

Pozdrawiam,