Re: Tylko 20 minut AVI :(((

Autor: papa (lapap_at_wp.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 01:04:15 MET

> Pliki
>
> ntg ale czym zgrywasz, masz miejsce na hdd :)

sory za ntg, ale jestem nowy.

z mojego punktu widzenia nic nie brakuje ,używałem standardowego programu
zawartego w Pixel. Uzywałem tam różnych kompresorów, nie mam blokady
czasowej ani pojemnościowej, miejsca na dysku jest full(na partycji jest ok.
10GB wolnego miejsca, sterowniki są zainstalowane poprawnie, nie ma żadnych
konfliktów itp.
W JAKIEJ GRUPIE MOGĘ PYTAĆ (JAK MÓWIŁEM JESTEM TU NOWY I NIE ZNAM
STRUKTURY - A POZA TYM SDI BEDE MIAŁ ZA TYDZIEŃ WIĘC JESTEM JESZCZE
MODEMWIEC:((

pozdr. lapap