Re: Sebastian Bochna - WIRUS

Autor: Marcin Szumilas (mszumi_at_kki.net.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 04:58:21 MET

Użytkownik "PeJot" <kpejot_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Marcin Szumilas <mszumi_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ujof9$lp0$1_at_news.onet.pl...
> [...]
>
> Wystarczy, że zainstalujesz minimum IE5.5PL z wbudowanym SP2
> (Microsoft wypuścił jednak poprawioną wersję bo takie poważne
> błędy były w Outlook'u) a załącznik z wirusem sam się nie uruchomi.

Zaraz zaraz, mnie się chyba nigdy załączniki same nie uruchamiały (OE 5.5
bez patchy). Zapisuję załącznik na dysk, podglądam go, sprawdzam antywirem
i kasuję.
To one się same uruchamiają? To może i mnie?... Jakie powinny być objawy
BadTrans II?
A, sorry, to ma być wbudowany SP2. To sprawdź, jeśli możesz, po mojej
wersji OE, czy on jest ten słuszny.

Pzdrw,
MS