Re: Jak g³o?no pracuje komputer z Athlonem?

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 00:46:38 MET

On Sat, 8 Dec 2001 17:19:58 +0000 (UTC), Jacek Pop³awski
<jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

>Gdzie znajdê informacjê jakiej mocy zasilacz muszê mieæ pod konkretny
>procesor/p³ytê ? Póki co mam Voodoo3, to chyba du¿o watów nie zje?

Kup 300W i bedziesz mial spokojna glowe. V3 nie je duzo pradu, ale
Anatol to juz niezly zarlok potrafi byc.
I pewna uwaga. Kupujacobudowe Enlighta w zasadzie wystarczy te 250W
ale z drogiej strony co zaszkodzi kupic troche na zapas.

Pozdrawiam
Glide