Re: Jak głono pracuje komputer z Athlonem?

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 00:46:36 MET

On Sat, 08 Dec 2001 08:49:43 +0100, Robin
<robin.hood_at_sherwood.forest.pl> wrote:

>zainstalowaniu wentylatora nawiewającego (z przodu obudowy)
>temperatura procesora spadła do 42-45 stopni a systemu do 27-30
>(wszystko oczywiście przy dużym obciążeniu). Niestety ten dodatkowy

Rzeczywiscie - polepszenie wymiany powietrza w obudowie potrafi bardzo
duzo dac. U mnie spadek o 2-3C osiagnalem instalujac witrak
wyciagajacy powietrze na gorze obudow i puszczajac go 5V (jest cich i
wystarczajaco wydajnie).
Jesli wentyl wpada w rezonans przy standardowych obrotach to moze
sporobuj mu je troche zmniejszyc.

Pozdrawiam
GLide